2004-09-23 21:00:51亞mi

*笑笑*

2004年9月23日  晴

今日上堂都不外如是啦~
lunch同左媚同樂去仙桃源。
hhaa,又提起辣子雞件事...真係回味無窮呀。

中史堂ms wong講到遲d可能會帶我地去d考察~
haha,好想返大陸個d度玩喎!
跟住就同樂講有咩咁好玩!
唔志在考察,志在玩野。
HAHAA!!!!!笑死....真係笑到我呀。

放左學同如莉去良景M記~~~~~AHHA~昅!野!
仲有樂同媚同天昊~~~~~~~~~~~
六折卡仲有兩次,HAHA,......本身買左六十幾蚊
之後都係39.7。抵呀!
昅唔到我地想昅既野,不過又講左好多笑,真係....
HAHA!好開心~~~~~
等左無耐我同樂就走先~~~~~
然後我就過元朗同人TRADE,再返天水圍買CUTIE同MONDAY
....
係銀座行返屋企個陣,家姐打俾我話佢又係附近...
然後等埋佢一齊行啦.....
當我睇緊CUTIE個陣...邵志雄嗌我.....
竟然係天水圍公園同佢相遇,真係有緣~!
家姐都話佢好KAI..睇佢行步路都勁喘氣就知啦。

今晚K哥同AUNTIE UNCLE黎左我屋企食飯~~~
HAHA~佢地仲帶左盒好靚好靚既月餅黎~~~~~
實在太唔環保,但係個盒好GRAND。
...........................
大家確實要分清楚好感,喜歡,鍾意同愛。
要得到一段真既感情,係好難嫁如莉。