2004-09-15 00:24:42亞mi

*早睡早起精神爽*

2004年9月15日  晴

今日係謙社社集會既大日子!
我梗係要幫幫手啦~~~kaka。
因為lunch都冇時間食野嫁啦~所以小息走左落去食三文治。

今次佈置都ok呀~~~
個台搬係下面個感覺唔錯。
lunch個陣邵志雄走上黎冇貢獻的。

社集會開始,點知d工作人員失蹤曬,
好彩臨時拉虎左d同班同學仔幫手。
haha,好搞笑,雨同lo都唔知講左d咩,
然後到我地介紹,再介紹埋社導師。然後就玩遊戲。

阿nic同魚帶第一個game,哎.......
阿nic讀篇野讀得冇生氣,本身都幾好既..
但係後尾d人都唔拍手同企起身.....
之後我帶大電視,
頭頭有兩個form1玩同miss fong,
然後就有劉漪琪俾人篤出黎,我就順李成張拉埋佢出黎
仲有郭美君.....................
wakakaka!!!都算係咁啦。
不過可能大家唔係咁睇到d字。

之後玩扭扭樂,有邵sir同鄧sir,仲有兩個form1同學,
haha!!!最衰時間有限啦,唔係實好玩好多。

最尾有su宣傳,好搞笑佢地係度敲個舊野..唔知點講
幾特別。

做埋檢討之後就走人lu。
同左yuri去大快活食野,kakaka!!!!!
什麼西多士,haha幾正。加左杯冰雪咖啡...
近期好愛飲咖啡。
但係大快活好凍,就走左去ok。
然後見到昇仔同kwok ho,haha.....
同阿如莉睇d核突飯盒,佢話好想食。
真係好笑死人............

返到屋企作埋篇文文,做左d功課,計埋數添呀!
幾乖女呀~~~~~
可惜唔記得帶中史書返屋企,聽朝一早返去做啦唯有。

頭先頭暈暈又唔知搞乜....
跟住訓左一陣起身先繼續做。oh......
身子弱啦。食多d保品先。keke。
........................
好遺憾,今日上中文堂個陣要聽一陣cd,
咁岩miss張台係我前面,我又頂唔順.,
對眼恰下恰下......miss嗌左我一聲..
雖然佢面帶笑容,但係我有d唔好意思。
以後上堂要打醒十二分精神至得啦!