2004-09-12 11:22:36亞mi

*沉醉..*

2004年9月11日  晴

今朝早返學校幫社做野的。
電話本身7:45響左,但係我8:15先醒,
幾驚遲到呀,遲到就唔係咁好啦。

返到去,做到十二點,就走得啦。
希望今年既社集會會比往年成功啦。

本身諗住放左學就返天水圍同媽咪食lunch然後買鞋買書,
但係媽咪話玲姨約我地去元朗食牛肉麵bor!!!!
嘩...一聽到”元朗牛肉麵”就即刻答好呀好呀。
咽...keke。真係好美味/..
另外仲嗌左一客小吃,名為:貢菜。
好爽好正。不過唔知咩黎既。
突然魚魚打俾我話....佢返工對鞋甩色,要買返學鞋啦。
本身我係元朗睇到喎,就買左啦,又抵的。
所以就叫佢過黎搵我啦。

咁係元朗廣場度同媽咪同玲姨行左一陣,
哈哈,見到美心有個隻綠豆士多啤梨月餅,吸引到爆。好想食。
然後玲姨又話買m記俾姨丈食喎,跟住媽咪又話買個俾家姐食,
我又洗出六折卡,kaka,仲食左幾條薯條,飽到死。
之後佢地要走啦。
我就自己係度行啦︱.....
係it度睇衫啦,終於明白b+ab d sales點解著咁多衫,
間舖真係好凍呀。hahaha!

魚魚黎到,我係二樓佢係三樓,嘩卡卡卡!!!!!
我叫佢望落黎見到我kakaka<勁興奮。
跟住去左買鞋啦,買完就周圍行下,周圍貢下。
仲去左吉野家食tea<又一次飽死。
跟住吹左一陣水,就走人。

夜晚個陣,係房度玩玩下,家姐走入黎,我走左上床,
跟住懶懶閒又訓左一陣覺。
起身食完飯,我就開始畫畫啦。.....
好彩多得家姐d寶物幫到我咋。唔係都冇乜靈感。
一畫畫到2:00a.m...然後玩左一陣icq就訓覺啦。