2004-01-12 21:36:00meimei

~屎屎人~

12.1.2004 ~星期1~

昨晚發了一個怪怪夢
我 被迫要住hall
係8個人一間room
我哭著叫Daddy帶我走
不知道……夢中的我很驚…驚甚麼!?不曉得了
roommate之1是gigi呀!

今天一早便起來了
俾爸爸叫醒又打去叫醒人

攪左一大輪諗住出門口
點知~不得了~
肚子餓極了
食左餅餅+飲左奶奶
所以又遲左去火車站join大牙

今日我同大牙要去聽PGDP~PART D1+2 0既TALKS
其實都唔係有咩咁特別
只係要參加PGDP一定要去聽0者
都係講番搵工0既野
之前點樣prepare呀點樣寫CV+RESUME呀點樣interview
哎呀~悶悶0架~
由9:30—12:45
只係有15mins break

之後大牙就番屋企
你就放學黎左搵我

去左吉吉食lunch
不過得我一個食左個牛牛飯
飽飽呢

搭地鐵過左causeway bay
逛逛times square
因為我想搵”it’s mickey”

找到了
很靚靚的design呀
不過~有點兒不同自己所想的~

你仲小朋友@disneyland
~哈哈~一個搖控車車攪到你……^0^
可愛的!

咁又去左吉吉again
不過今次係tea~我當然無大食喇~

之後又係行下行下
搵唔到耳環again and again
好難找啊

咁見到夾狹糖糖
~哈哈~好想食呀~雖然知道肥肥的~
好yeah~下次~等~
要可樂味+長長的

行sogo
竟然搵到妹妹想要的”生日熊”
但…..搵唔到俾Daddy+Mameee的
真係睇緣份0架!

最後去左維園逛逛
~哈哈~很舒服的感覺
不過有人吸引”屎屎”
真係….嚇死人啊!
突然從天而降……..真的好好彩!!~~呢……
唔係…..都唔知笑好得喊好喇~!?~
大笑笑笑左一輪
仲快快步離開危險之地~樹下~

係天后搭番地地鐵走了
回家去

因為爸爸還有一小時才可以回來和我+Mameee共進dinner
咁我同Mameeee就行下先
陪左Mameeee買野~搬校新攪作~
嘩嘩….重重的!!

係別府等左一陣Daddy就到了

有提子@開心心

今天 又是開心日