2004-01-09 23:15:00meimei

~豬肉頒獎禮~

9.1.2004 ~星期5~

今日訓到12:00先起身
因為琴晚都係訓…唔著呀…..
唉~晚晚都如此~都唔係辦法~
我想訓0者……

起身睇先生貴姓
之後食妹妹買回來的KFC
不過食左少少就唔食喇
因為….好趕時間0麻

哎呀~我要的恤衫不見了~
真係煩煩煩
好在有黑色”線線衫”呵呵

聽過TALK都要人著晒suit
真係….煩呀

約左大牙係火車站等
不過我遲左~sorsor~

番到去poly都仲未start呀
又唔知入得未喎
淨係見到好多人好多人

咁人龍出現
我+大牙+大牙朋友仔+朋友仔同學仔
就一齊排隊等呀等
好無聊呀~又唔準時~
想點呀?????
又話3:30就開始
最後係半個小時之後先0羅

2個MC一英一普通話
幾得意

之後有校長講野喇
咁講完就係今日個FORUM0既重點呀
~王遼平先生~講下CEPA
不過全普通話
咩都無得睇
其實唔係好知佢講左0的咩
因為佢好普通人好快好快

佢講完(只有30mins)…就係頒獎時間
真係仲勁過”新城”
仲分豬肉呀
好似咩公司黎左都有獎
救命呀……

唉…都唔知黎做咩
我得到0的咩呀?????
唔知道!

飲左杯橙汁
咁我就同大牙一齊走喇

去causeway bay搵你
時間真係0岩0岩好
好快你就到左
係等你0既時候仲俾我見到好Goran0既Goran爸爸
不過想打招呼之際已經唔見左人

你又生病了!!!好似人人都病咁0既~

去左搵”海皇粥店”
哈哈…左點右點…終於搵到

大家都食唔晒~(浪費)~

之之後就搭番mtr番屋企了

好好休息啊!!!!!!