2004-01-08 20:55:00meimei

~心情@靚靚~

7.1.2004 ~星期3~

昨晚又發作…..
最近也是這樣子的~好辛苦~

訓唔著
係床度look黎look去
想死呀!!!~~係咁同妹妹講~~我想訓覺~~
聽收音機~無用~因為無野好聽~
又攪下亞沖送0既”風鈴”~無用~
又攪下hello kitty轉轉~無用~不過想坐”咖啡杯”~
拎相相睇~無用~
叫妹妹講故仔TUM我訓~佢唔制~
竟然同我講:從前有個可愛0既小妹妹叫:李翠薇~
哎呀….好辛苦~我真係想訓~對眼好累~其實~

拎起電話又放低番

最後~不得了~我真係……好討厭咁樣
起身上網
睇朋友仔日記
整相相
2點幾LU~~~

諗住訓0架喇
點知都係…..唔得唔得……怎攪啊!?!

最後係3點幾先較較豬啊

11:00左右就俾妹妹電話嘈醒左
決心起身
因為我唔想晚晚失眠喇~好痛苦~
即使我有足夠睡眠

妹妹買delifrance上黎一齊食
咁一路睇先生貴姓一路食呀

之後都係上下網咁
無咩特別
咁2點幾就睇左live0既c政報告
無咩好”特別”0既ideas

5:00去楠楠度補習
都係同佢一齊做功課
溫唔到IS
因為我無加時俾佢啊

之之後係地鐵站JOIN番你
嘩嘩…..勁驚驚~心情~

UNCLE+AUNTIE@nice
~^0^~不驚驚了~
唔係想像中咁的!!!!!
驚錯了~hee.ee..e.e.e

飽飽行行借”toitoi”

心情@靚靚~了~
今天很開心心
~好像方向很清析~我要努力~

搭巴巴也笑笑
由心心而笑笑
~哈哈~

同mameeee投訴妹妹食淨少少”青提子”俾我
mameeee話聽日買多多俾番我食過夠
~yeah~
我最愛的水果啊
一係食晒0麻等我唔知有得食
點可能番少少俾我0架!?!?


今晚應該笑著zzzzZzZzZzZzzZ
不會失眠了!!!!!!!!!!