2005-07-23 10:12:36`’*Ar ian°’*!

日記..

7/22 有雨..

今日我個表妹搞生日會ar..
差唔多成個家族ge人都去晒..
hk d frd都有兩個黎左..
兩兄妹..
我一去到就見到佢地兩個....
冇見幾年lu同佢地..
但係大家都認得大家..
haha..
上次叫個阿哥幫我買明治朱古力..
買左一大袋..
但係又唔肯收返錢..
今次乜都冇叫佢地幫我買..
但係一去到就懶神秘咁收埋d野係後面..
跟住就送左一牌幾大牌下ge朱古力比我..
好好味ga..
又係明治.....
走個陣佢同我講..
知你中2食ar..所以買比你..
超開心lor..
冇見咁耐佢仲記得有我li個frd.....
佢送左隻好大隻好大隻ge pooh比我表妹ar..
bao靚..
送比我就好la..
haha......