2005-07-15 12:30:38`’*Ar ian°’*!

°`____我和你的承諾×約定 °`;▃ 第8集..承諾..

~chapter 8~
承諾..

到左第2日norelle喊到隻眼腫咁返學,yoyo見到就問:你冇野ar ma??
norelle:冇野呀!!
之後謙返黎就行左去norelle身邊,yoyo好惡咁話:你仲過黎做咩姐??
謙:我有野要搵norelle呀!!
norelle:yoyo,我都想同佢\傾呀!!
yoyo:咁好la
norelle同謙出到去之後,norelle就話:我好辛苦呀!!你放過我啦!!
謙:我真係好中2你ga
norelle:你真中2我,你就比時間我靜下啦!!我唔想再做你後備情人呀!!
謙:你信我la,好唔好ar??我真係會改架!!
norelle:係男仔追人個陣都話會改ga la!!
謙跪左係度話:norelle比多次機會我la!!
norelle:你起番身先la,呢度學校黎ga!!
謙:你唔應承我,我係唔會起ga!!
yoyo同朗行出黎見到謙跪左係度就問:你做咩跪左係度ar
謙:norelle ar
norelle:你起身先再講la!!
朗:norelle,你就應承佢\la!!佢\今次真係認真ga la
yoyo:你又知佢\認真,你唔比佢\玩下ga!!
朗:um...
norelle諗左一陣就話:我應承你la,但係試用期1個禮拜,如果你再係咁我唔會再比機會你ga la!!
謙:你真係應承我ar!!
norelle:係ar!!
謙攬住norelle就話:我應承你,我一定會改哂d壞習慣ga!!
norelle聽到呢句就好開心
yoyo:依家咪幾好,一天都光哂la!!

----------------------------------------------------------------------
li篇係我一個好叻作故事ge frd阿yan幫我作ga..