2007-03-11 02:35:27安少

向世界出發 ...

  都隔左半年無睇過,近日睇番,領悟唔少人生道理。

  二十歲人,一事無成,中五畢業,愛情又失敗,係一個幾典型失敗男人。不過我自己又會從另一個角度睇,就係讀得書多,唔等於搵錢多。工作上面,我認為睇興趣較多。等左好多年都未等到馬伕呢份工作,但願意花上畢生時間去等,因為係我興趣。

  讀書啦,仔!讀書啦,細佬!不久,便會在耳仔周邊響起。自己明白讀書的重要性,但又有乜書o岩讀呢?可能有人覺得逃避,但呢一刻確實有心機去讀。自己還是覺得在英語有進步空間,不斷開始計劃自己將來。

  愛情就真係失敗到喊。小學時只係對一個女仔有感覺,但無結果的。中一o既時候都幾愉快,從來無去諗過感情呢個問題。直到中二,又係一個女仔俾到一種感覺我。細個o既時候,會諗埋一邊,但當你大個左,就會睇得開d。我自問會好好照顧我所愛的人,但又有幾多個俾我照顧呢?中學果陣,反反覆覆,都會去作其他嘗試,當然都係有決心去照顧佢,都無一次成功。會考完左都成年,我其實係開始慢慢放下心頭石。
  那個故事的終結,卻是這個故事的開始。對於今次o既追求,我仍然抱著信心,而且會改掉以前的惡習。可能,對方會強調自己「隨感覺走」、「對我沒有感覺」、「喜歡自己愛的那個」、「十分堅強的人」。其實我統統明白,才認識兩星期多,我願意放時間的。被看似是纏繞,何不看待成真心?呢個係我立場。其實我明白自己唔係靚仔,又唔係高大威猛,只係好仔一名。
  好早好早已經係確認左對方o既存在。當時我覺得係兩個世界o既人,我唔會胡亂去開拓或侵佔的。時間過去,輾轉地被我發現對方的身份。呢種係一種奇妙的緣份,對方當然是不知來龍去脈。這並不代表對方一定跟我一起,但我卻願意承擔起照顧對方的責任。對方可能有更多問題,其實有不少程度我也了解得到,又不能說對方鎖上自己心窗。我自己會盡力做好,只是對方是否願意踏出這一步?

  很快便到二十一歲,一年又過去。這一年的目標還是要認真的定立。但必定是努力工作,盡快儲錢。同時,重新鍛練自己龍獅藝。老實講,年中暑假可能跟朋友到日本旅行,我真係想對方陪我去的,可惜,事與願違吧!呢一年係踏出社會的一年,我無謂逼得自己咁急,但其實人生匆匆數十載,有d事都唔急唔得。

我預計到無乜人會睇呢篇野
也許是這晚的牢騷

我每次都期待下一篇會是妳與我的開始
再也不寫下去,怕有終結 .......
很簡單地去愛一個人,只怕對方不愛自己
空談空談,也許始終要了解過才可以吧