2003-10-20 23:43:17☆ 稀 客 ☆

日 久 失 修

我份功課有望喇,有彩細細咋,總之我份功課就拜託你喇!!哈哈.....

今日終於去咗剪頭髮喇,實在太頂唔順個頭喇,已經日久失修咗好幾個月lu,而且我已經冇再去開我之前去個間,因為覺得以前個間整嚟整去都係咁,冇d變化,好悶呀!!而且今日去個間都幾好,個stylist都俾好多意見,亦都好nice,最main point係唔貴嘛.....相信我會再去嘅,因為我都要再染染個頭!

之後仲請咗細細食飯呀,因為佢幫我做功課嘛,不過仲要請多餐呀,因為佢話要食禾民喎,真係......

前幾日終於睇咗戀之風景lu,真係越嚟越鍾意林嘉欣呀,覺得佢笑起嚟好甜,個style同香港其他演員好唔同,冇咁俗,而且仲好fresh添,不過我知道好多人都覺得套戲好悶,但我就覺得ok喎,因為呢套戲根本就唔係咩商業片,而且套戲描寫主角嘅感情係以一個好平淡但細膩嘅手法帶出囉,冇咩高潮起伏,但相信我唔會推介d fd去睇囉,因為我身邊d朋友都係鍾意睇商業片多d,膚淺呀!!!哈哈.....

呢個星期用多咗好多錢呀,而家要慳番d洗喇,我仲諗住由今日開始要寫低每日嘅開支,因為我真係唔知每個月究竟自己用咗幾多錢,只係知道自己好大洗,永遠都會用突嘅,所以就算我record番究竟我用咗幾多錢對我洗番少d冇幫助都好,起碼都要俾自己知道究竟自己用突幾多囉!!