2004-01-30 23:42:00☆ 稀 客 ☆

許 願 樹

今日馬仔終於兌現咗佢六年前嘅承諾喇,就係拎咗蘿蔔糕俾我食喇,真係等足佢六年喇,但估唔到joy joy都唔蝕底要一齊食,仲攪到我地遲到俾人鬧呀!!可憐馬仔原本唔關佢事都做咗剪把,被人鬧得最甘嗰個.....so bad!!!

去到林村,我地拋晒兩棵樹呀,出面個棵就許一般普通願望,而入面個棵就係許姻緣,最勁係我竟然係姻緣樹個棵一次就掟到,真邪呀!!而且我地仲係個度見到張耀揚呀,佢真係都幾瘦幾型架,我同細wing仲同佢影咗相添,哈哈........

跟住我地去咗大尾篤到食盆菜呀,好好味呀!!仲可以加餸添,一盆細嘅盆菜都食到我地為咗要消化唔想咁飽,我地仲行路出番大埔,不過差唔多到時阿joy竟已經頂唔順,佢寧願請我地搭的士都唔想繼續行落去,加上佢想快d見到"臭口華"呢!!!