2012-02-22 13:22:49MavisJeff

A Fruitful FEB ~~ ^^

11~12/2 第一次同老公去disneyland....仲有得住埋靚hotel...so great~~ ^0^ 都玩得幾開心~~~ heehee~~ 仲有老公既第一次 xxxxxx -- complete mission XD heeheeeeeee =P 老公就以後都開心返lu ~~~ ^^

14/2 緊接過左一個都幾難忘既情人節...係我同老公第一個一齊慶祝既情人節~~~ =) 雖然要返工...但老公為我安排既一切, 佢既心意都令到我好感動好開心~~ 多謝老公既花, 靚靚錶, 親手做既card同album, 仲有一餐好豐富既晚餐 ~~ 樣樣我都好鐘意... 好難忘... 多謝老公~ 你對我既好我時時都放起心到~ ^3^ 你是最好的~ =P (oh... one more thing... 老公仲唱左一首好好聽好動人既歌送比我.... so touching ^v^.. thks hubby)

18~19/2 再緊接去macau玩... 今次係第二次lu...雖然老公都有小小脾氣...不過都一樣開心... 仲去左d新地方... 食左d新野... 今次同埋cham佢地去我地仲可以影好多合照留念添 ~so good ~ hohoooooo .. 都真係唔想咁快離開~ >.<

呢個二月行程真係豐富... 好唔想比佢停... 不過又係時候要收拾心情溫書lu~~ 希望同老公既sweet sweet可以一路延續落去... 無論我地身處咩地方咩時候~~ \\(@v@)//

下一個旅程...to be cont.... 希望可以實踐到去日本影相啦~~

LOVE U ~Hubby

老公 2012-02-23 23:47:31

情人節老婆開心就好 希望老婆知道我心意啦 平日我有時唔係好好 希望可以當補番數

我地計劃左既我都希望可以快點達左 可能當中會有唔少問題 但我地一定可以解決到的

老婆溫書我都會陪住呀 考埋今次就完了