2012-01-10 23:12:15MavisJeff

NEW YEAR START

呢幾個月對我黎講係一個好大既轉變 做左好多未做過既野 諗番起一開始追你果時都覺得自己大膽 唔似以前既我 其實之前都未真正追過女仔 之前有好多時有好多想法但未試過去實踐 但今次唔知點解會夠膽去做 仲要押上十幾年朋友既基礎去做 而家叫我做多次都唔知仲有無咁既勇氣 平時唔聲唔聲 一出聲就大膽去做 可能呢個都係我既特點

有時我會覺得自己未夠好 覺得0係你身邊既我總是欠缺了一些東西才配得上 我不是dim女仔高手 也不是懂得說話懂得搞氣氛既男仔 朋友也不多 而你就相反 所以自己會覺得欠缺了什麼似的 但多謝老婆沒有介意 好多方面都支持我鼓勵我 多謝老婆肯同我一齊行將來既路 我一定會有進步的 

新一年開始有好多計劃左要做既事 以前既我總是不夠決心 今年我會有決心&努力去做所有既野 希望快D一步步行近目標

Mei Mei 2012-01-12 00:41:05

Hubby~~好appreciate你份勇氣呀..hee..咁難應付要求多多既老婆你都願意去愛..願意為佢去付出改變自己~~ THANKS ^3^

起過去呢半年,我親眼看到你一直在改變,一直既付出,一直既努力,好多時見到你都想將我要求的,隨意說的,都盡量做到最好,全部都記起心入面~ 係你呢份既誠意,勇氣深深感動到我~~ T _ T 現在的你已經不一樣了, 跟你一起我感覺很舒服,好有安全感~~~~多謝你為我做既一切,多謝你對我一直既容忍~ 其實我都清楚公主有幾難服侍的XD

Hubby~~Thanks for giving me chance to think, to plan abt my future...which is what i m looking n the most important thing in my life. =)
Though everything is not ready n perfect at this moment,but at least we are stepping forward & going to the same direction tgt =D & I know both hubby and I will keep working hard for that~~~I m so happy to discuss anything abt our future with hubby~~ & feel so excited for our coming wedding phototaking time ^^ THks hubby for bringing me this amazing moment ^3^ Wish both of us will enjoy this wonderful time~

I Love you~