2006-02-13 01:31:05女王

超出所想所求的一天!!

今天是很特別的一天!!
崇拜的題目是〔困新〕!!
一個令人費解既講題!!
而重點並不是崇拜和講道!!
而是講道之後!!

因為看到點需要!!我與肥文一起禱告!!
而在互相代禱中!!肥文為了我的憂慮禱告!!
當中他分享了不少經文!!
也告訴我,貪心就是焦點放在沒有的事上!!
亦提醒我要放心的相信神!!將一切的憂慮放開!!相信神是供給的神!!

屬世人:知道應許>以自己的智慧了解!!最後也得不到應許!!

很多的提醒,傾談!!
當傾完後都差唔多三點九喇!!
然後我地行去碼頭食飯,分享詩歌、心得!!
在途中收起了一張傳單!!當時沒有看清楚就收在袋裡了!!

食了遲來的午飯〔四點多〕
上了肥文家!!
原本約了泰、Wing和Winson八點去食飯!!
臨時阿泰為左好重要既事而唔去!!
心諗少一個人就無咁開心架喇!!
奇妙既係,我突然有個奇想!!
不如三個人買外賣到肥文家食喇!!
順道可以一起敬拜、分享詩歌!!

決定了以後!!我打俾Wing同Winson看看能否改地點!!
而肥文就打俾樂文!!
事就這樣成了!!

更有兒童崇拜的導師、小朋友參與!!
全部人加埋有十三個!!

而食野方面!!果張傳單就証明左就神既供應喇!!
係一張必勝客既優惠卷!!
更出乎意料既係導師當中有必勝客既會員卡!!
嘩!!也太巧合了吧!!

一起用膳!!
然後更一起敬拜!!
當中大家用一種好自由既方式敬拜!!
感恩既係!!我地有唱和音好出息既珊珊!!
中氣十足既肥文!!施琴既Wing!!
加理一羣熱心、火熱既弟兄姊妹!!
真係有一種各盡其職,互相效力既感覺!!
渡過一段好愉快既晚上!!
最後,我們更打算每個月舉行一次類似的敬拜活動呢!!
想不到事情會變成這個模樣!!

由沒甚目的的四人吃飯!!
變成十三個人的分享、進餐、並打算每月舉行的自由敬拜會!!

而一切既改變竟來自一份關心!!
想為愛發揮組、樂文同肥文禱告!!
神竟然帶來了這麼令人意想不到的厚恩和預備!!

事件流程:
與肥文交談想為愛發揮組代禱>互相代禱>分享自己既憂慮>
認識到自己係貪心>學習放下憂慮>與肥文往碼頭進餐>收了一張傳單>
共餐>到訪肥文家>分享詩歌>阿泰不能出席晚飯>更改行程改成在肥文家>
由原本既三個人變成十三人>傳單讓我們省了外賣費用>其中一人更有會員卡>
一眾的自由敬拜>打算每月舉行一次這樣的自由敬拜飯局>每個人都盡興而歸!!

我怎樣也想不到一個想為愛發揮組禱告既行動!!
會演變成一個咁正既晚上!!

我真係好感恩!!因為神今日所給我的!!
絕對是超出我所想所求!!

無論那個角度看這事!!我都感恩!!
上帝使用我祝福了很多人!!<這樣的飯局繼續推行就能祝福更多既人>
讓這種意外的飯局成了自由敬拜飯局既先河!!
也使用肥文、樂文成了眾人既祝福!!<地方和奉獻>

感謝神!!讚美神!!
好感恩!!