2004-04-24 09:39:00Marcia

20喇

好啦~就講下我今年架生日啦~

今年係最多人同我一齊生日~真架~
最開心係~~~~~~~~hahaha~~~~~~
都唔知點解睇到張card,我d眼淚係甘流~
或者我之前睇唔到,又或者我感動~~~~
仲有個間restuarant都幾好feel~d野食都好好味~
仲有花收~haha~好靚~我攞到返屋企,我mommy似乎都好開心~

haha,仲有vanvan大個女喇~
自己出黎做野,仲請我食飯tim~
vanvan架言行舉子都好似大個左少少~
heehee不過仲係好憧憬愛情
haha~傻婆~話我女人左?

之後我地去左同lingling,vic,joanne,belly~
總共有3pair人~不過joanne ~掛住理belly就得啦~
總之個氣氛有少少奇怪~
之後我太tired,可能因為我著唔慣對新鞋啦~
所以冇搵到oli and dada~
sorry ar~~
anyway,我20喇~
老喇~