2004-07-06 01:14:16~*maRblE**

GrAd ..dIN

Yesterday係我o地五年一組既........"燈燈燈凳"既大日子.....畢業聚餐or謝師宴。

我同葉婷同彤同思銘3p.m.好早就約左出黎傾遊戲,但係其實咩都冇傾到,
我o地就去左玩手指指喇,四個人一切玩一部機,我始終覺得呢個係最好玩又最平。
跟住玩到5點幾之後,join埋安sa就坐MTR去Marcopolo,佢終於終於都俾番本紀念冊我喇,
估唔到係我有生之年等到,亦都唔洗出動原子彈轟炸佢,果然係醒目仔,
知道會爆發第三次世界大戰,哈哈,安sa係同我同一班4年既聰明人呀.......

去到已經見到加秋同彬哥,企嚮marcopolo門口做接待迎賓既迎賓.........
果然係好有責任感,不愧係我o地偉大既班會主席同副主席啦~~~~hehe^^
我o地上到去又做迎賓,等待我o地五年一組既同志們光臨..............
wawa~~見到阿gap,眼前一亮呀,西裝友呢,著得好英既阿gap~~[wawawawawawa]
仲有好多人一個一個咁接住黎,隆重/casual/隆重/隨便.....個個同平時都有d唔一樣.......

突然,有幾個人出現踩場,不過佢o地好快走左喇,我都冇咩感覺o家其實.......
但係就係覺得唔係幾好,我o地係五年一組"Five year one group"...........

7點半食野啦.....d野食麻麻啦,同埋自助餐我唔係幾鍾意,我食得最多既
係蜜瓜同哈蜜瓜,其他都唔係好o岩食,食完野,開始玩遊戲.....

it’s playing time.......燈凳
1st玩「開口中」
每個人講一個數字係1~100之內,估唔中就加野係d野食上面,
好慘呀,karlen[<--唔識串]開口中,食左一舊我睇到都想嘔既susi呀,
karlen好野好野,ichiban呢.....為大英雄鼓掌[啪啪啪~]
跟住第二round既"開口中"竟然我有份玩呀,我差d就自作自受,好彩天未絕我之路,嘩嘻嘻~~
2nd抽獎
3rd玩估動作,真係笑die我啦,紅酒同熊貓爬竹,都做成拱.......紅杏出場or游水.......
我唔係故意笑你o家,你睇到唔好打我呀,係實在太好笑咋,哇都唔想呢!!!!
4th抽獎again
5th 7777777 <-------個名~??
哈哈哈哈~~~~我o地真係好唔掂呀.......我係第一個輸,食左好多生菜,
不過我鍾意食啦,優待我.......
6th抽獎再again
我竟然抽到我o地五年一組各位同志們既簽名呀~~~行好運[yoyoyo~]

~THE~END~
------------------------------------------------------------------
本來我O地係未決定邊個做MC,但係唔知掂解變左我同思銘做,怪@_@!!
不過呢日,唔係個個到切,有幾個臨時X底,但係成晚個氣氛好好,
無人唔肯玩遊戲,話早走,我諗都係因為我做MC主持大局既關係咋......
[講完,自己都嘔死.........]

雖然唔係切哂人,但係我都好開心,因為我最想最想既都有出現哂,
發發就執到啦,因為有2位同志冇出現,佢就俾我o地call左黎,真係執到~

仲有仲有,我冇紮頭髮,個個都問我係咪電左髮,我真係冇呀,你o地信唔信都好啦~
呵呵~邊個叫我d頭髮咁天生麗質.........喎呵呵..............