2004-04-26 14:57:00金鑲玉

24/04/04

三年的大學課堂生涯,終於寫上句號。今日,是最後的一課,一科十分喜歡的課堂,retailing!總括而言,我都幾滿意自己在yr.3的presentation,因為,大多數都幾好,當然也有不好的,但,真的,都有幾多自己是滿意的,如service mkt的watson, pmss的stimulation, pm 的shopping mall redesign,同埋,全個大學生涯最後的一個present: retailing. 箇中學了一樣東西:整個好靚的powerpoint!我諗,我d groupmate都不太反對,當然,同yelly同組時偷了不少師,多謝你!

今日q&a session,我又犯了一個在service mkt常出現的問題:問得太尖銳,so……,之後都冇人choose我地問問題!其實,因為我做開同一間公司,才問到咁deep,otherwise,當然不會。問題,我覺得都係讀service mkt時問得好d!

仲有一份煩功課(crm),一個report,同埋contem份hw,咁就所有coursework都完了,不經不覺間,已是四月尾了!真的,歲月催人老!

有四科要考,今次好難溫哂,因為之前好多功課,好驚!~

三年的生活,我好開心,識到一些好同學、好朋友!希望大家日後都會保持聯絡。

有時,冥冥中自有主宰。究竟,我會找到一份怎樣的工作?

很想找到一份既具挑戰性而且稱心的工作!