2006-04-14 18:42:14maggie

黃小BB

個個都話做BB好

因為做BB做咩都唔需要付責任

好多野都係理所當然既

例如我鍾意玩下班大人嘔奶就嘔奶

當我想引起佢地既注意時

我又可以扮下跌親

重之我可以為所欲為

更重要既係生活間直無憂無慮

做咩都有人服侍

而且所知既野有限

欲望,真正既唔開心同埋憂慮既野相對較少

原來人愈大,唔開心既野確實係會愈來愈多

原因??

因為人貪心

就如經濟名言所說:用有限既資源,滿足無限的欲望

而我亦是其中的一個追求者

或者係我無能力去得到

但係唔面對現實

不斷幻想我可以得到的不只那麼少

正因如此我近來覺得自己好無用

我好多野想做

好多野想得到

偏偏我沒有這個能力

例如我想改善依傢既生活

我唔想好似一無事處咁

我唔想自己毫無貢獻

我想可以周圍去睇野,學野

我想可以負責自己既生活費

我想可以有更多既朋友

我想可以做更多義工活動

我想可以逃離這兩年來的預料生活

但一切亦是只可以等

我已經足足等了兩年

這兩年經歷既唔開心比開心多

因為這兩年大部份的

都不是我自願想做的

而是前無退路,後有追兵

不由我的選擇

既竟我何時才可以真真正正為自己定下去向?

何時才能如我所願?