2006-03-30 01:40:56maggie

麥佬&麥太










星期五就正正式式踏入高考

真係勁,呢個高考可以話完全無準備過

頂多只可以講溫過三至四成(都唔知有無)

諗番起會考過陣時重勤力

都有點慚愧

其實係我中六學期尾已然打定輸數

因為我真無目標

而且講真的讀預料

真的完全沒有成功感同開心

加上我一早已經決定要讀設計

無人可以動搖我呢個決定

因為我知道如果我人生無接觸過設計

我一定會死唔眼閉

我可以大大聲聲同大家講

讀設計係有前途架

你地所用緊既、著緊既邊樣無設計元素

我深信你有朝一日一定會係設計雜誌見到我

唔信就放長雙眼睇,哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈









這一個月我和你都經常都苦著臉

大家都有各自各的愁緒

我地既生活都面對住好大既壓力

我明的,我真的明暸的

不過有些事真的並非能一朝一夕解決的

你知道我們唯一的辨法就是要沈住氣

繼續開開心心生活

我知這是比較難以做到的

不過很快所有野都會回復正常

我相信守得雲開見月明

你試想一想這是上天給我們兩口子的考驗

你同我都唔係咁容易認輸的人

我們怎會放棄

這段時間我們有唔開心就要講出黎

唔使驚對方會唔開心又或者擔心

還記我說過我們要分同分享

我媽媽跟你所說的一定會實現的







真的想可以好快好快就考完

好想去長洲和老公一齊渡下假

下個月今日我一定要係長洲


點解會叫麥佬&麥太

因為我老公電左過麥太頭...........