2006-01-26 00:50:30maggie

救命呀!救命呀!






















點解可以咁頹架??

點解可以咁唔開心架??

完全唔知自己做緊咩囉~行屍走肉....

我好矛盾呀,你地明唔明jet

是理想與現實的衝突ar

我無諗過自己可以升到上中六

原來諗住衰左就走去讀design

但係好好彩比我爭到一席位

我當然會轉移目標-讀大學

但係讀讀下我就發覺我真係無興趣

好la到左選擇大學

我真係頭到痛埋

我沒有一科是真正有興趣的

一心諗住放棄

疊埋心水畢業後走去完成自己既理想

可惜我個心好矛盾

一方面我又抵唔住自己唔讀書(話哂我之前都唔係一個懶既學生)

但係另一方面我又對現在既A-LEVEL無哂衝境、動力

可是不斷聽人講讀大學有前途

出黎搵到好多錢

連我屋企人都咁講

我好驚讀唔到會有好多輿論壓力

又好驚佢地失望

點呀依傢應該點算AR

唔要呀唔制呀扭計呀

有人可以打救我嗎?












好多謝你送比我個飛甩雞毛鎖時扣呀,好可愛,好得意(我地既情侶鎖時扣)

而且盒名治Meltykiss又好好味

我知你今日好盡力令我開心

你知道嗎?

我眼看你為我變了許多

我真的很開心的

好la我以後唔再叫你木獨老

就你封你為御用傻老(因為只限氹我開心)