2007-02-19 11:22:58我是好小孩

~小雅~討厭自己

It's very easy to make myself come off the crowd
but still think about how to make myself in it
I'm really an inconsequent creature

喔 最近開始討厭自己了
老是一直 麻煩別人
我應該是個 很煩人的 討厭鬼吧?
就算 今天和妳 聊了很久的天
我還是有 很奇怪的fu
只是覺得好像被
一些人 一些事
或是一些物給遺忘
我 很糟 不要理我 很想哭
沒有好心情 好心情是假的

I'm a liar and I always tell a lie
Even my smile...
I put on a false smile
Just leave me alone
and I'll get better...

will I ?