2004-08-21 13:41:57Tiffany

煩上加煩

今日係我第一次啟用新的新聞台~好開心喔!至於我做咩開新的新聞台,冇reason呀,想開咪開lor!我正在放暑假,有點兒悶,不過一諗到功課,就煩啦!話明放假嘛,仲比咁多功課!我仲有好多仲未做好呀!!!點算好?好彩我同晴晴交換抄!
黑色星期六
最討厭星期六
宣佈失敗的星期六
冇星期六咪好lor!
我做咩咁憎星期六?我星期六要番st.john的meeting呀~由於我去鰦picnic,so我只係番鰦一次meeting,我好多操都唔識,都唔知點考試la!你話係咪好鬼煩?合格!好ps:我決定由今日起,日日都o黎寫日記,希望晴晴日日都o黎睇,比我一個路人留言啦!
(我不知不覺打鰦好多字呀!第一天啟用新的新聞台,唔打得多字點對得住大家wor!)