2005-06-20 10:46:26Law 米蟲

等Result 啦 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

六月十三日 (一)
琴晚仲打麻雀, 今日就考試, 真係覺得自己都有點過份, 咁其實我都溫左三題多一點點既, 但至弊係唔太熟, 驚默唔番出黎, 但好感恩! 表現比我想像中好, 最多都係打左九折姐, 算唔錯啦~ 考完試冇耐, 一直以來都冇公司打黎叫我interview , 今日一黎就有兩單, 一個in designer, 一個就係ass.merchandiser, 我一直都冇擔心過我搵唔到野做, 可能因為我想做既唔係designer la …… merchandiser ?? 打開份招職, 真係怕你唔做!!! 考完試就同toto, 麥子去左行街街, 我買左個marie 散子包獎勵自己, 半relax 狀態, PK 呢一科一眼都未望過, 唔理住啦, 考一科都已經用左好多精力, 唔可以再虐待自己!! 訓飽先算~
***收到安記小貓n’ toto 既紀念紙, 好開心!!!!!!! 好鐘意fiona 你自己用心製作呀, 睇左好多次都唔厭!!!!!

六月十四日 (二)
較左鬧鐘九點…… 訓左差唔多半日, 又再繼續作戰! 溫到兩點幾, 半題都冇, O, FUCK! 昌記打黎話而家番黎HK, 唉… 沖完涼唔知係咪醒D , 個進度突然間又快左好多, 溫到六點幾都溫倒一題, 達標!! 出去同佢n’ 佢D 老友食飯, 呀麟生日呀, so….. 佢專程番黎同佢賀壽, 認真比面啦, 食完餐飯就走番去大陸lu, 我就番屋企繼續同PK 對抗!! 但我被攻陷了……..十一點幾同kayee 傾左陣電話就訓左~~

六月十五日(三)
較左鬧鐘六點 ……. 得番最後一日, 要爭取多D 時間, 讀得好辛苦, 唔知係D 野難讀, 定係我集中唔到, 好難記入腦, 好驚n’ 好大壓力… 因為呢科係主科, 不能有失!!!
晏晝老爹去睇牙醫, 有D 驚訝, 佢五十幾歲人第一次正式幫襯有牌牙醫(之前佢試過去D上樓鋪, 極霉個D)因為今次既情況係----佢前一個WEEK 前刷刷下牙, 老爹話唔知係咪大力刷甩左,HAHA…. 而家牙醫哥哥話要’mock’ 多四隻牙仔, 先可以鑲d 假牙上去喎, 要 $12,000 ar, so expensive !! 老爹要認真考慮下~
溫到傍晚六點, 都只係溫左兩題多少少, 仲要唔熟個下先屎忽~ meggie 打黎同我訴苦, 但佢個時都已經溫到第四題啦, 個時覺得自己好削, 好灰…… 不過過左一陣, 就再振作番, 溫到十一點幾, 已經好攰, 極度唔想溫, 好似好熟又好似唔熟咁既情況下就去訓左……..

六月十六日 (四)
較左鬧鐘四點 …….. 作最後”沖廁” 啦喂, 仲唔拼盡我條命咩, 好痛苦……… 最後溫左三題多少少, 要記住, 係非常唔熟, 但臨場表現好意外, 連本answer book 都唔夠我答, 要extra 多一張紙, 咁緊係唔係答滿啦 , 唔…… 打左八五折左右啦, 算係咁la…. 考完同meggie bb, 麥子, to記, 心心即刻唱飛啦, 勁梳乾!! So relax , 連考試都完, 而家等result , 夜晚同大佬健, 老成n’ 媽媽打牌, 輸左$1.5, 媽媽呃晒我地D錢! 最開心係食倒十三么!!!!!! 好邪門呀~ 第一棟牌都未摸完就食左, 勁s (因為好多個勁, 所以要加s , 呀Sa 教ga) …………

六月十七日 (五)
10am , 去新蒲崗interview designer, 痴線, 約咁早托麼 ?! 九點九就到左, 好驚搵唔到暑公司, 去到填完form , ms. Chung 佢叫我比D Profo 佢睇, 睇完之後就輕輕地介紹佢間公司, 正諗住佢會考我即場畫既時候, 佢話: “ 唔…….. 你有冇d咩問題” 即the end 既樣, o……. 心諗: 唉, in 左15分鐘倒, 考都唔考我, 好唔比面姐, 如果對我有興趣既, 點只講咁少, 問咁少a , 一定比我d profo. 嚇親啦~ 算啦, 玩下姐, in 完番屋企再訓過, 比安記既message 嘈醒左, 鬧鐘都差唔多響, 同佢n’ 麥子, toto一齊去Happy Friday !!! 去左沙田, 好繁榮~ 6pm 反轉完沙田, 再進軍旺角, 行到十點幾都未玩夠, 再去銀城度影貼貼, 好好玩, 四條柚仔影左3部機, 喪的!!!! 但好歡喜呀~!! (見圖)
我玩到十一點幾, David 爛賭鬼話打麻雀, 今個WEEK 我都唔知打左第幾次, 打到第二朝六點幾, 輸左 $126 , 輸得好轟烈~
輸到D 搭車錢都要David 幫我比, 慘~~~~~~~~~~

六月十八日 (六)
2pm比麥子既call 嘈醒左, 之後同朋友仔行街街, 行到有d想嘔, 又係旺角, 放過我啦~~~~~~~ 6pm , 昌記n’ his grandma 番黎, 食完飯, 超想去popo’s home, 我都唔知點解, 真係想lo, 因為我知佢屋企唔係anytime 得,and好想見五+皮, 有一年冇見啦, 唔知佢地又點呢, 好懷念~ 但最後都冇去, 因為kayee’s bf 唔比, 好唔開心! 最後昌記同佢班老友記飲酒, 我同kayee n’ 基’s gf n’ David 哥去金雞打, 又輸左$25, shit shit shit !!!
*** 大笨象, 點解你飲完酒都咁好精力既呢 ??

六月十九日 (日)
早約了呀Sa , 本是去beach, 但最終都cancel, 仲約埋kayee, 早上才回家, hea 了半個鐘多才沖涼, 打開廁所門, 個corner 位有條小夠, super 可愛, 個身仲濕濕地, 好!! 就帶埋你出去wet !! 去左呀Sa 既四樓平台, 起初幾無聊, 打算discuss 去邊, 因為just 先激嬲左山長水又遠咁由長洲出黎既sonic仔, 但cuss cuss 下都forget 了, 呀sa 話要出本影集, 影左好多藝術相, 好靚咁~ 我決定用$100 大元收購你自家製的作品, 我一定會好珍惜~ 以你既CREATIVE, 我知道你一定會整得好美~!!好期待你的作品…….
雖然幾無聊, 但感覺好relax, 同你地……. 其實去邊都冇所謂, 咁樣我覺得已經好舒服 , 唔刻意, 唔需要顧慮, 唔造作, 感覺…….很好~~~~~~~~
*** 1. 父親節快樂!! 父親節還要父親辛苦地煮飯, 點解唔出去食呢 ??? R頭!
2. 呀SA 你聽日晨早要飛去TAILAND la , 你要小心d 呀~ 要肥肥的番來ar ~!