2004-07-23 00:45:16張megmeg

我的蘇眉

壹 號 專 題
叻 又 有 乜 用

統 計 署 在 上 月 底 推 出 的 調 查 顯 示 , 香 港 廿 五 至 四 十 四 歲 適 婚 年 齡 的 男 女 比 例 嚴 重 失 衡 , 其 中 女 性 的 職 位 、 教 育 程 度 , 又 遠 高 於 男 性 。
我 們 從 小 被 教 育 , 做 女 仔 要 叻 , 要 獨 立 , 不 要 依 賴 男 人 。 但 當 我 們 都 做 到 了 , 才 發 現 一 身 武 功 很 難 再 找 到 個 男 人 膊 頭 倚 傍 。 年 輕 人 偶 像 阿 Sa 、 阿 嬌 也 慨 嘆 , 要 找 個 跟 她 們 一 樣 閱 歷 的 男 人 並 不 容 易 。
叻 而 獨 立 的 女 性 , 似 乎 都 是 寂 寞 的 。

「 從 小 到 大 , 都 靠 我 一 個 人 『 頂 』 , 好 累 。 早 上 變 化 太 多 , 壓 力 太 大 , 夜 晚 返 到 屋 企 , 都 想 搵 個 人 抱 、 錫 , 但 今 日 男 仔 有 我 經 歷 , 明 白 到 我 感 受 , 又 有 幾 人 ? 」
許 恩 恩   二 十 九 歲 , 阿 貓 地 攤 老 闆

「 男 人 都 愛 保 護 人 , 工 作 上 認 識 的 , 都 被 我 強 的 一 面 嚇 倒 。 工 作 以 外 的 ? 也 不 知 哪 裡 來 時 間 結 交 !
「 我 只 想 搵 個 男 人 讓 我 做 小 女 人 , 幫 我 打 、 換 燈 泡 , 點 解 都 咁 難 ? 」
楊 美 瓊   三 十 四 歲 , 4A 廣 告 公 司 美 術 總 監 , 現 在 是 時 裝 店 MayMayKing 老 闆

睇完呢篇報導,心寒了。難道我的將來就是這樣??

是的。我的時間很小,每天對住client,同事同數字,放工返屋企唔係好夜就係趕住返屋企做野,星期六日都仍要做野,日復一日,年復一年,我長大了後可能都會一樣,但該是我的總會來,如果將時間,感情都invest 到不該放的地方,倒不如一個人吧!!

我要的是一個soulmate!!精神上可以互相支持的人。