2004-12-17 11:31:51Lydia~~菌

from 親友"s info after 宣佈喜訊

from trury:
Congratulations! 得知一個喜訊! 為他們感到開心!!


from he:
呢期好多開心野,
有d野,原來係咁近既..........
「咁突然」係咁多人反應,
但係而家,就開始經歷lu
又係一個階段



恭喜晒你地

from fanny:

"妳是我的女人"好似好普通既一句野,但係女人會好想聽到,因為證明左自己既地位,當然即係唔洗驚冇人要,lee句野同"我愛妳"既power差唔多,都係好"霖"。

真係大左啦自己,要既野同以前唔同左,以前要開心,要玩,而家要既係開心同安定,好多野都唔想轉,因為都搵到好既,同埋有時都會諗下將來,諗下會點,都好得意呀,而家為將來努力,唔洗第時辛苦。

記得話過自己係唔會結婚,因為好似唔岩我,但係而家唔同左lu,要定就要有自己既家啦,結婚係人地眼中係一個儀式,不過對我係一個肯定,一個promise,都係一個考驗,要相處得好唔易。不過我唔好plan定自己幾時結婚,夠mature米得囉,幾大又有咩關係呀,夠mature而又搵到個好既就ok。(當然有樓都ok緊要)

成日見到一個自己鍾意既人真係唔會悶,點都會有野講,咩都玩得..............當然好無聊既都會做,不過開心米得囉,唔洗理咁多。

from man:
昨晚收到消息~
茵要結婚了~
2005年1月6日註冊~
有點愕然,畢竟沒有預料過會在這個期間~
不過,找到了自己的幸福,
我都很替她高興!