2004-12-16 00:00:25Lydia~~菌

可以同邊個認真share lei?

其實, 我可以同邊個認真share lei?
老實講, 有邊個願意結婚0既女仔, 0吾想係結婚時大事鋪張一番 ??
佢一句話0吾想俾家人&咁多人知, 我原本好感動的心情即刻沉咗!!!down~~
佢問我點睇, 一向扭寧的我只係好含蓄的回應: ‘係依方面,我係個好傳統既女仔’
但係佢竟然好似0吾明咁……… 激死 >.<

無正式隆重求婚, 無通知家人, 無家長做証婚人, 無擺酒, 無結婚相, 無婚紗…….

以上若只發生D D 都0吾緊要, 但係, 依家係發生晒!!!!!

我覺得自己嫁得好…………….. >.<
搞到話俾人知個陣都不太好意思開口
而且, 人地係女仔黎ga, 由我開口講, 總是怪怪的
由佢講梗係好D la, 費視搞到自己咁cheap
ai………我真係好想佢由衷地告知所有人…… (發夢!)

但係…..鬼叫我恨嫁咩!!!! 但係, 我又覺得只要同自己喜歡的人結婚已經是十分值得高興的事, 那些俗套的東西只不過是點綴…….

實在矛盾!!
點算~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


ai~
鬼叫我係個愛與人 share everything 0既人咩 (難聽D就叫shoe off la~) & 自找麻煩的女人~~

SHIT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

枉我仲 study gender, 平日又懶open-minded……….
但….一黎到依D位, 咪又係不堪一擊??!!

Ai…………..

>.<