2007-08-06 00:39:08°o* )) 達可0苗〞ܤ

If I ain’t got you 中文歌詞

Some people live for the fortune有人為了財富而存在

Some people live just for the fame有人因為名聲而存在

Some people live for the power, yeah有人為了權勢而存在

Some people live just to play the game有人只想要遊戲人間

Some people think that the physical things有人因為慾望而存在

Define what’s within定義你的內在吧

And I’ve been there before我也曾經那樣迷惘

But that life’s a bore那樣對生命索然無味

So full of the superficial充滿了膚淺的表面價值

副歌

Some people want it all有些人想要擁有一切

But I don’t want nothing at all我卻可以拋棄所有

If it ain’t you baby但我不能失去你

If I ain’t got you baby我不能沒有了你

Some people want diamond rings有人夢想得到鑽石戒指

Some just want everything有人想要全世界

But everything means nothing但是一切都毫無意義

If I ain’t got you, Yeah如果我沒有了你



Some people search for a fountain有人尋尋覓覓要找生命泉源

That promises forever young這是否就代表一切

Some people need three dozen roses有人渴望三十六朵玫瑰

And that’s the only way to prove you love them這彷彿是真愛的唯一證明

Hand me the world on a silver platter將這世界放在一個銀盤中 交給我

And what good would it be這會有多麼美好

With no one to share 但若沒有你與我分享