2007-01-24 02:35:09LuzIa

好唔鍾意呀!!!~

真係超唔高興~
我留響台灣好似等人叫人幫人買野咁!~
最搞笑係返左澳門既人叫我幫佢地買囉!!~
個個都係咁!!~
好x煩呀!!!!!!!!!!!~
真係好唔高興囉!!~
奉旨咁!!~
個個響msn send個offline message叫我買!!~
大佬呀!!€
你下次返台灣買得唔得呀>!!~
真係好搞笑囉!!!~
今日同人行街!!~
幫人買既野仲多過自己!!~
真係好想講一句仆街!!~
大佬!!~
朋友唔係咁樣用架下?
買都算!!~
返到澳門一句野都冇同我講過!!~
一個message就係叫我買野!!~
買野唔係問題呀!!~
都要叫幫人買得落先得架!!~
一叫人就係買野!!~
如果我唔係仲有買野既價值借問聲我係咪可以響你個msn list消失呀!!
想點呀!!!!!!!!!!~
真係超仆街囉!!~
定係因為我平時乜都得~
你地覺得冇乜所謂呀!!~
係咪我真係咁冇人格呀!!!!~
想點呀而家!!~~

上一篇:sad~

下一篇:CHRIATMAS~

寡人乃kitman是也 2007-01-29 10:20:09

咦。。。你該不會係講緊我掛。。。?
唔好意思ar。。。。