2010-09-06 00:29:23Sin

科大都開學嚕 !

今日終於將嗰100題睇哂,不過有d都係吾識解俾男朋友聽,sorry~

食pizza 做dinner, 好味 ^^ pizza hut 又進步左,神速啊 !

食食下,忽然間吾開心,仲要俾吳豬發現左,  吳豬越黎越西利啦,點算.... 逃吾過佢法眼tim !  其實我都吾知點解吾開心架吳豬............ 女人嘛,心情靚嗰陣咪笑騎騎,吾開心嗰陣咪吾出聲囉~~ 無話因為d乜野ge....

 

後尾忽然間好想喊,又係唔知點解今日特別想喊,唔係我唔想話你知我點解會咁,只係我唔知應該由邊忽講起,所以,無事啦,日日都咁開心,係要間中有一日唔開心黎調劑下。

 

啱啱睇左段文章,其中有一句係: 明年,你還愛我嗎 ?

 

然後就係msn問吳豬,哈哈,好白癡ge做法。

 

現在是2010年, 9月6日, 星期一的零晨12:02。

我大學生涯最後1個暑假,正式宣告結束,好唔捨得,真係好唔捨得,大概係因為咁吧,所以我先咁吾開心,其實我自己都唔知係咪。

其實好多時我都唔知自己諗緊乜,好多時都唔知自己想點,好多時都後悔自己做過ge決定。我知,過左去ge野就唔應該再哂時間去諗,我都知自己好多時做人都好矛盾,又眼淺又唔爭氣,一俾人講中諗緊ge嗰樣野就兩行眼淚係咁流。我都想好似某d女仔咁,堅強到咬一咬牙關就無事,但係,我真係做唔到咁豁達。

 

如果,敗給的是時間,那麼我唯有認命了。

 

原來有好多同學仔都知道我返左黎,msn問我嗰邊係咪好辛苦,係咪要搬搬抬抬,但係,我真係唔想講,可吾可以,唔好問我,因為我真係唔想提起一段唔開心多過開心ge經歷,更何況,咁多野發生左,我應該由邊忽講起好 ? 我真係唔想講,放過我吧。

 

上一篇:9月3日,雨

下一篇:9-16