2009-12-25 22:35:38Sin

09 x'mas

 

Merry Christmas everybody !

 

歐歐: 我都話你今年聖誕好開心架啦,有我嘛,哈哈.. 其實我唔係有心整喊你ge, 只係好想將我心里面想要同你講ge野話你知,好想俾個驚喜俾你,就咁簡單... 其實我好想攬住你,同你講聲聖誕快樂... 但今日實在太忙..  好啦,呢個擁抱就留返出年na~~  ^^

歐歐啊.. 你成日話我收收埋d唔開心ge野係心度,唔同人講...我知道你好想幫我分擔呢d,但係啊..唔開心ge野,我自己承受就夠啦,我唔想令到你跟住我一齊唔開心,而且呢d野,講左出黎又咪咁...既然係咁,咁不如唔好講啦.. 我同你唔同呀,我醒過你好多呢,我知道點樣處理,而且我天生樂觀嘛.... 謝謝你呢 !

 

綺琪: 你嗰日嗰一句 " 上年我係台灣無陪你過~ 今個聖誕我地一齊過呀~"  我真係好感動... 本身以為,今年聖誕會係自己孤零零一個... 本身以為,今年我會一個人去到大三巴呆下呆下咁聽聖詩... 多謝你呀... 後尾要你一個人行返去,對唔住.. merry x'mas darling !

 

洪: 今個聖誕過得好嗎...我好貪心地想今年你都陪我過...多謝你呢,其實你教識左我好多野...包括放開我自己.. 可以識到你真好 ! 聖誕快樂哦..

 

o記: 希望2年後ge聖誕我地可以一齊過 !! 好掛住你ge笑聲.. 好掛住你古靈精怪ge樣.. 好掛住你ge一切... 我真係好掛住好掛住你啊 !! 知道你好忙,好多時候淨係可以長話短說,所以我好努力咁記低心里面想要同你講ge野,等你返黎一次過講哂俾你知~~~ 嘻... 好想同你一齊食BBQ... 哈哈

 

某君: 知道你一直都擔心我,驚我體力透支,擔心我呢樣嗰樣,多謝你呢,sorry呀,我會take care 架啦..放心啦,哈哈..

 

表哥: 唉,一言難盡呀..

 

 

其實仲有好多野想講,但我今日真係好攰... 返工好忙,但好開心...腳板好痛,對眼好痛好攰.... 基本上一達落床就可以熟睡,哈哈.. 勁咧 !! 多謝今年送我禮物ge所有朋友 ! ^^

 

 

 

上一篇:09 x'mas

下一篇:boxing Day

Sin 2009-12-26 23:13:22

嗯 ! !! ^^

yeah..謝謝你呢 !!

K 2009-12-25 23:00:03

傻豬黎ga..
唔開心唔好屈係個心到ar!!!
話比你信任ge人知la..

呢d咁重要ge日子我一定陪住你ge放心^^