2009-12-25 03:19:07Sin

09 x'mas

今年聖誕一定係聖誕老人知道我好想收禮物

所以呢幾日都有禮物收

超開心呢 !!

今年同上年一樣   都走左去大三巴聽唱聖詩

唔同ge係今年左右2邊都係我識得ge  ..

特別要感謝某人呢

夜晚唔知點解突然間咁凍

多謝你車我返黎~

仲有我親愛的~  今年有你陪我,我好幸福 !

 

 

呢一刻我超級唔開心

你又知唔知

其實我真係好傷心

你有無一秒鍾覺得唔知點好..

有無 ?!

應該無吧..

…..*10000000000

 

 

啱啱收到魚蛋2mail ..

其中一封係講一個由細玩到大ge朋友,佢要結婚啦..

跟住我咪即刻問有online ge 朋友仔

sd左段片俾我睇,嗰段片會係婚禮度播~

T.T

越睇越吾開心,但都要祝福佢地..

我唔開心係因為,佢無派請柬俾我

唔開心係因為,,我太surprise.. 29號就結婚

我開心,係因為,佢終於都大個仔啦~

好多年無見過佢

睇返d,佢無變過..

我最中2佢笑嗰時..佢個人本身幽默,所以佢一笑我就會跟住笑~

原來我地係不知不覺間都長大啦

真係懷念幼稚園 ge我地呢~

祝你地白頭到老、與子偕老 !

 

 

上一篇:最早的禮物

下一篇:09 x'mas