2004-10-24 13:41:27渴睡...

男人吧~

 呢張相o係maymay 相簿到搵到ga~
佢同呀文呀>0<(前面果個)~~佢地去picnic 影ge=_=超羨慕。。

   呢排冇時間寫野上lowclub,日日7:00wake up~~check gb 又寫埋diary~有時仲要俾icq d 人so擾下,so..不過我都有黎睇ga..~

    而家馮星期五都會去library~今個星期借左4本book~而家睇緊第4本”魔幻廚房”啦~估唔到呢到都有咁新ge 圖書呀~the other 3 都幾好睇~不過usa d book 好dirty~有本就有d ”卦”子殼,有本有幾多血=﹏=好恐怖!!!有本睇睇下第4頁...跟住就33頁=_=‧‧.

  而家又係星期六晚了,唔見你online ge~又冇咩人online~我會好快訓著ga~~no~i dun want to waste this saturday!!!聽日個心又開始唔舒服了,=_=開心ge時間真係過得特別快...唉..又係時間講byebye...

  下個星期d hw 勁煩~(c my diary)~好唔想返學呀=_=~o係呢到1日1日放學返黎~食野~bath~sleep~dinner~發下呆是但做下d hw~~做下做下又傾電話~完全唔知自己做緊d 乜~我唔想做人做到咁無目標呀~好無聊呀咁做人~成日得過且過~返學等放學~放學等放假~如是者..咁就過左痛苦ge一個月..明明過左好耐ga..點解得一個月ga!!??呢d日子真係挨得有汗有淚ga~我好需要一個人話我知應該點做=_=我個fd 個姐姐(usa 讀完大學那)9月22日同我講過話一個月後一定打倖我~問我ge feeling~但係而家仲未收到佢電話~可能佢搵唔到我啦~or唔記得=_=~~~我想同我講:”我而家ge feeling 同開學時一樣!!冇變~!仍然好討厭呢到!!””
有d野唔方便o係到講=▽=,,我會寫信俾你ga~我寫左13封呀~不過全部都未寄XD~
呢到D中國男子,太7了。。。
但他們仍自以為自己潮流一族,真受不了。。
然而,有1,2個是例外的。剛開學時己留意到他們了,不過對他們完全沒有興趣~只奇怪他們兩男孩子的也像孖公仔似的。。到了前陣子才發現~他兩ART 堂原來是跟我一起上的=_=
兩名男士身子尚SUEN 高大~有一名的頭髮更是我喜歡,在這裡真的是菲常罕見的了。樣子也滿討好的,但﹏我倀討厭他,不知道是什麼理由,我只知我討厭他,常看見他跟那些BLACK 說話~我更討厭他了。他叫呀J吧~給人一種玩玩下的印象,好像不會對一件事認真的,這樣的人,樣子再好也沒有用。
他的朋友呀L~(HAHA~好似寫小說)~他比較文靜,我覺得他挺有”憂”默感的,但油於我不認識他,不知道他是傻還是我想的憂”默感。他的頭髮我不太喜歡,都是炒起的類型,不過他把兩邊CUT光了,不好看=_=。。對他的印象也不差的,但他滿口都是英語,太陌生了!!我的朋友認識他,不熟,因為大家的MAMA 是同一鄉才認識,知道他在美國出生,很有$,家開餐X~以前都是讀私人學校的~就是為了呀J才進我們這垃圾學校的。。他也是FU ZHOU人~只懂FUZHOU話和英語~~=_=~~~太陌生~
 這兩個男人SUEN是我在這學校印象最深的男人吧!!
前陣子下午SLEEP的時候夢中竟出現了呀L=﹏=這是我第一次在夢中出現美國的人吧!!不過場地卻在香港~~這是什麼意思??我每一次發完夢都會很想念夢中出現過的”男”子,因為他們被我的夢美化了。我醒了後,的磪有一絲的懷念他,但不上幾分鐘,感覺全都消失了。。我知道我只是懷念夢中的他,菲現實的他,但現在,夢中的他也不想了。


這只是一剎那的感覺~說實在的,感覺真的不深,可能連好感也談不上!!
  學校太多中國人會說英語了,我真的覺得好自卑’’