2005-11-28 17:40:43*MAYBO !||★ ,;

    

雖然考完試啦,,不過都係要返學ge

今日返學戈陣真係好攰

完全係起唔到身ka lo

不過都係要起ka啦

起身返學啦 返到去發覺小紅又遲到NA

SO今日週會自己坐LA

同周麗敏講左一句野咋WO

妖!!朱SIR又屌9我啦

THEN上佢堂咪唔理佢LO

同小紅一齊訓教LO 又記我地名WO

都廢鬼事理佢AR

唉!!物理考試得63分咋...

好似好低分WO!但我諗代數同幾何都會高分D GE

A SIR話我數學D成績都OK LO

好開心A!! 今日知道左兩科LA

好想快D知道我D成績考成點AH

THEN放學戈陣走LA

朱SIR無啦啦問我係唔係心情唔好LO

無奈!又係佢ON9鬧鬼我先KA

車...完全唔想同佢講野A

放學LU!!搵埋胖胖一齊走LO

THEN今日返屋企食飯LU*

返到SCHOOL小紅仲早過我返到去

佢係到SLEEP LO!佢今日唔開心A 唉

今日上兩堂咋!SO一落課就即刻返歸LU

始終都係屋企最舒服*哈哈