2004-05-31 04:03:23納奧美海魚

真的變了陌生人

前兩年的生日,我都收到比利的電話, 
但今年的生日,我再收不到他的電話了!
或許,他真的忘記了,
或許,我們已變成陌生人了。

但沒所謂
雖然30/5 零晨收唔到任何人的電話,有D失望,但之後就收到好多朋友的祝福,是前所未好的多
有Sent SMS的:春源,Chris, Johnky, 小倫,Chung Wing Lok, Bosco, Irene, 同遲到的張宇
有打電話的:Leender, Monique, Shandy, Iris, 曾詠茵, 椰tube, 鍾少, Jennifer, ka ka, 長途的Josie 同遲了個幾鐘的Raymond
有ICQmessage 的:Stephenson, Donald, Cissy, 牛柳, Kurt, Cheung Yuen, Race, FOX, Kit..........(太多了,不能盡録)
仲有就係一班陶喆歌迷的祝福:
Erica, 言成誠 , Jade , 小倫, 柚, Stephanie, Annie, cannis, wuburbur, Tiffany, 優美美, 小鎮, ken , 熱帶『魚』,丫沃.......

今年的生日,大部份的時間都是跟家人一起渡過,
早上跟下午跟家人在廣洲,晚上則跟家姐,表歌,表姐,Yuen Yuen 同Shandy 去左屋企對面的Neway 唱K。
好開心呀,今日唱K我唔駛計錢,仲有Neway 送我一份小禮物,最開心的係Neway 大抽奬,比我抽到一支芝華士(酒嚟0架),成四百幾蚊支架!不過我都飲唔到啦,我都唔係香港喇,咪孝敬下我Daddy 囉!(比左個藉口佢去唱K夜番屋企添!)
咁又二十一歲喇,仲好似好白痴咁,一事無成
明年就二十二歲喇,我可以唱陶喆的”二十二’喇!!
Yeah............