2004-05-26 01:38:50納奧美海魚

多謝緣聚軒各位朋友!!

今晚去左亞貓地攤, 我諗今次會係我去哈爾濱之前最後一次去亞貓LU!!
今日除左係去亞貓開會之外,就係我0既義工小組緣聚軒幫我慶祝生日的日子喇!
其實我之前都估到少少0架喇!! =p

多謝緣聚軒各位朋友!!
我今日真係好開心呀!!
你地好有心思呀!! 猶其是D禮物呀! (我諗小雯最大功勞, 多謝曬!!)
我好鍾意呀!! 當然最正0既就係 "TAO&NAOMI"的手鐲啦!!
我一定會帶曬佢地去哈爾濱0架!
亦都要多謝Kina選的,Alex送0既蛋糕!!

在此,
讓我多謝各位緣聚軒的朋友

多謝Alex, 多謝食屎怪亞軒, 多謝小翠,多謝Suki,多謝Kina, 多謝小雯,仲有多謝Jenny的來電!

I Love you all!!