2005-08-08 21:36:21*豹紋公主*

*8.8.05*

今日係洲際酒店做野既第一次dayoff~
一早叫個傻瓜起身,之後有人打電話黎叫我去swimming~
好呀!有人車,點會唔去呀?
30分鐘後落樓去清水灣游水~
去到初初冇咩野呀!
又好太陽,又有風吹~
個feel好正呀!
點知差唔多走時,
有2個傻仔係海灘前玩柔道,
又有個阿伯唔知係到做咩講話自己食左興奮劑,又做唔知咩體操!
又有3個男人紋身紋到好似著左件衫,其中一個著T-back!
shit!咩沙灘黎呀~
我之後都唔去啦!
下次去清水灣唔好叫我呀~
我知個到風景好靚,海灘有好多小石同魚魚!
但有d咁既人...我唔去呀!
我有d怕怕~
之後走開我怕怕海灘後,返左大陸新美姿按摩,
搵返上次同我按摩腳腳好力802號師父先,
點知同人按,算啦!冇所謂啦~好力得啦!
點知佢記得我!
佢講"係你呀!唔係晚上12點幾先黎咩?"
  "不過今次對不起,我昨日有人約我現在按摩!"
  "下次我幫你按摩啦,今次真的對不起!"
哈哈~又會咁好記性既!我好久冇黎啦~
wakaka!
不過可能上次同你講野講得太多,同時又用普通話講野呀!
不過我都會多次返黎呀~
做野太辛苦啦!會時時返去按摩呀~
唔知有冇人陪呢?