2006-01-23 16:41:37回忆つ逆转

PLAN:永恆の戀

TO ADA:
LOVE isn’t a GAME
NO RETURN
NO AGAIN
so if I LOVE YOU NOW
I will LOVE FOREVER
SKY
爱情吾系一场游戏 依个道理
系我当初二拣一果时一个女生点醒我既
距同我讲 我对W果D根本已经吾系爱 而系吾甘心
就系我因为太在乎输赢了
本来我都吾相信 但系当我见到W果时
发觉自己无想象中甘开心同兴奋
当时终于发觉自己原来一直扼紧自己
同妳系埋一起之后 我发觉自己已经吾识点样去隐藏自己既感情了
因为妳永远都系好似我既小猫甘 我已经吾敢再去欺骗妳同我自己
我怕会伤害到妳 亦惊我会失去左妳
同妳系埋一起整整两年了 妳带俾我无数幸福同快乐
真系好感激妳对我既爱
爱系吾系真系等于永恒 依家我自己都吾知
可能只不过系我一个美好既愿望挂~~

PLAN 如果上天俾我一个期限去爱妳 我会选择永恒~~
Ada 2006-12-27 12:55:07

希望。。。以後的日子可以帶裨你更多的幸福同快樂。。。。