2009-03-14 21:06:25偉倫

義工黃

義 工 與 我



初次接觸義工,是高中一年級時的事 ...
那是剛從 男校轉到男女校 讀書的我的第一年 ...<--轉校原因 : 主要由於成績差
那時,班上有一個我很喜歡的女生(她很像一個我以前的女友)  ...
然後有一天,班上一位同學喺班上推廣 做義工 ... 就係咁,我就報名去做義工了<==其實當時班上有好多同學都跟手報咗名,不過最後能夠堅持落黎既就只有我同另一位男同學  ...

喺正式做義工之前,其實仲是要去上一吓課的,至於上課既內容嗎?唔好意思 ...  我現家都忘記得一乾二凈lO  ... 不過可以說既係,嗰幾節課由於分開上(1個星期1節),所以上咗成個月有多  ...
講到e度,其實都應該提吓當初我係抱着咩心情去做義工呢?其實初初做義工嗰陣,都係同好多人一樣,都係為咗識女仔Jaaa ... 不過做做吓,就覺得做義工可以幫到人+學到嘢自己 ...
我膽敢講如果當初我冇去做義工,咁現家我可能唔係我!因為做義工令我學會咗單刀赴會,學會咗去體會人哋既感受,學會咗從學校走出社會,因為我的世界從此也再不只是測試、考試、打機咁 ...

其實我真係好感謝義工所帶比我既一切,因為佢將我由一個被操控既位置,帶去一個操控人既位置,將我由舞台的後台帶上前台,甚至帶上電視做一個小訪問。透過義工,我認識咗好多既人同事,亦都認識咗好多地方。面對突如其來黎既狀況,我亦都可以透過以前做義工得黎既經驗去將E  D問題解決。綜藝館青年義工服務隊,係我義工生涯既開端,係綜藝館我認識到一個我義工生涯既貴人 - 魚蛋,就係因為佢我既義工生涯先可以開枝散葉  ...  沒有手提電話打不垮我,因為魚蛋總是會找我跟他一齊做義工,係佢令到我的義工生涯可以跳出綜藝館,係佢令到我係綜藝館找到了歸屬感,我同佢係義工界的黃金拍擋,仲使我地都已經從義工界中退咗出嚟現在 ... >.< (順帶一提,我係綜藝館曾經獲得過”最具服務精神義工獎”)

教青局義工,係我義工生涯的一個高峰,因為那不是阿豬阿狗就能進的義工機構,而是經過澳門4大政府義工機構中選出來的(每一個機構選10人,共計40人)[4大機構 : 塔石、駿菁、黑青、綜藝館],不過其實我哋教青局都未出過活動就冇晒聲氣了 ... <--之前都只係搞過D破冰活動 + 上過吓課咁(因為主要大家都唔太認識對方機構的人)

義協 + 暑期義工計劃 : 義協 + 暑期義工計劃可以話係我義工生涯高峰到結束的轉折點,因為義協那邊一開始我是採取兼職方式去參加它的活動的(其實有好多機構我都係採取E種方法去做義工的,例如省略了的特殊奧運會、志願者等),直到暑期義工計劃的出台後我才改變了這一種策略 ...  喺E度,有需要提一提暑期義工計劃,作為我從義工界退休的一個義工活動,暑期義工是我高3畢業後的暑期活動(整個 7月都一直在忙) ... 整個計劃我都是訓身去跟進(由於不再是參加者,而是協助者[職能就好像顧問 ...],所以感觸倒是挺深的<--主要就像是一個媽媽看兒子的感覺  ...),然後最後我的表現還是很不錯的 ... 雖然我不能提供他們什麼寶貴的意見又或是什麼的,因為畢竟要我一般都是被操控者,加上一些學術性的問題對我而言,一般都對不上口的 ... 不過憑着我對他們的責任心,達致雙方都可以同共成長那樣子 ... >.<

最後...待續