2006-04-29 20:59:46淚眼小丑

哈哈哈 !!! 成功了

哈哈哈 !!!

我要做迪士尼了 !!! 我要做迪士尼了 !

同嵐嵐一齊做迪士尼了 !!!

嵐嵐, 哈哈哈, 真的嗎 ???

無論如何, 我們都要一齊努力, 仲有六天就開展我人生新的一頁了, 我知道我唔
應該再猶疑, 再擔心, 更加唔應該多想別的事情了, 因為一切也會因為我的離去而
終結, 一切也會完結了 !!

雖然由始到終, 對於我來說, 這並不是一個惡城, 反而像一個家, 每個同事都似
是一家人, 雖然唔係個個都相親相愛, 但係, 個個其實我也愛, 因為都是我的家
人, 雖然而家我要走了, 亦有人要調走了, 而很快又新加入一些人取代我們, 但我
會一直唔會忘記我在171的日子的 !