2006-04-19 21:32:21淚眼小丑

好巧合呀 @@


當收到一個調職的消息, 我覺得好巧合, 竟然剛巧在這個時間同時調走左我舖兩個有一定影響力的人...同時, 這兩人又是會影響我的同事...

究竟是巧合 ? 定係刻意安排 ?

我又想了一整天, 其實在這個時候, 已經可以不用多想, 彷彿一切已經成定局, 雖然佢直至昨天已經問左我三次, 更表示若我他日想回來, 就要一切重新開始; 同時, 佢依然表示, 一切仲有轉彎的餘地, 佢依然未公告天下 !

可能, 我怕自己會後悔吧 ! 因為想當年, 我離開又回去, 離開又回去, 都好多遍了. 但我好清楚, 每次回去的原因, 我真係好清楚 !! 今次唔會了, 我總要為我的將來著想吧 !

而家才調走我咁多年最不喜歡的人, 要在這個時候發生, 我覺得真是有點可惜 ! 對於失去他們的清靜日子, 只是有短短數十日, 唉, 有點蝕低.