2006-03-16 19:52:50淚眼小丑

又大假了 ~~

唉, 下個星期我又放大假喇, 又足足有多七日假, 都唔知可以做d咩, 原本好想去多次旅行, 一個人去又好, 找個friend陪我去又好, 不過今次就唔可以再找嵐嵐陪我去了...

唔知呀, 其實我真係好想行開一下, 但係又唔知想去邊度, 其實一個人去都無咩問題姐, 當習慣一下, 反正我一直都好想自己一個到世界各地咁去 !

我仲等緊一個好重要的電話, 嵐嵐, 如果他真係唔打來, 咁點算 ? 可能希望過吧, 唔似之前咁, 見完就知無可能, 佢地又要俾希望我, 又係要我失望 !

我明明同你同年出生, 點解次次我都無你咁幸運, 樣樣都一take就pass呢 ??!!

如果唔去旅行, 睇怕我都是留在家煲碟, 又是煲到天昏地暗, 唔知係韓劇, 定係台劇, 都必煲無疑了 !

唉, 又有無人提議我做咩好呀 ?