2006-03-04 20:53:15淚眼小丑

哈哈哈 !!!

哈哈哈, 我已經用左一整晚無睡過覺咁睇完 <王子變青蛙> , 雖然那天返工好似死左咁, 攪到要一杯espresso清醒一下, 隔一排再飲一杯moch...但好快都捱完一日, 好彩老闆今天放假 ...

但是一回到家, 我就唔累了, 仍然睇埋剩下的三隻碟, 實在太開心喇, 終於睇完整套 <王子變青蛙> , 那是一套happy ending的. 單均昊最後都可以和葉天瑜在一起, 真係好開心 !

追完這一套劇, 真係覺得明道幾靚仔, 之後就狂找 <王子變青蛙> 的cd, 可惜找了幾間cd舖都找唔到, 不過, 又好幸運地, 俾我係網上找到了, 仲讓我再找到另一套由明道的劇 <愛情魔髮師> cd, 哈哈哈, 我四月就可以擁有喇 !

呢幾日都好累呀, 今日去聽急救講座, 都係不停釣魚, 好想睡, 不過, 聽了一聽, 加強了我想讀急救的信心 !

上星期又有兩日咁多去了224take over, 我覺得自己大過左, 我可以自己handle個floor, d crew又聽我話, 而關於171 work order的問題, 我又可以處理左, 真係好開心 !