2006-02-25 22:41:16淚眼小丑

累死了

唉, 最近這星期, 真係累到死左, 日日返opening, 隔日又再要出去返學, 剛巧這星期又連續要返5天opening才可以放假, 所以最近這兩天, 都是遲到了 !

由做crew要返opening開始的第一天, 我就知道返opening責任好大, 是不可以遲到, 因為會影響間舖開唔開得切, 所以我一直都唔想遲到, 甚至儘量早15分鐘到, 可惜, 這幾天, 我用了很多方法, 又調較鬧鐘的時間, 又較早d嚮鬧時間, 都無辦法叫醒我 !

我知道自己的決心唔夠, 因為其實早上四點的第一鬧, 如果我立心唔再睡一會, 我一定唔會遲到架, 唉, 對於連續兩日都遲到, 我真係好抱歉 !

唔通返呢份工, 真係連進修都唔可以 ? 咁我咪要一直原地踏步 ?

我希望我可以努力, 衝出這裡 !