2005-07-09 14:46:42小蜜蜂

不捨

話咁快BB係星期二再次離開香港返Adelaide繼續佢\既學業. 亞Faat同我地一家人都相處都好好...........而且豆豆又好似都幾鐘意佢\咁,咁都安樂晒............話晒今次都係BB正式介紹佢\既男朋友比我地識.........梗係有番咁上下...............我好希望佢\地番到去,比心機讀書.........雖然佢\地就尼19.................但係係時間諗下佢\地既將來,同埋計劃下.

我係尼度都好希望佢\地2個都能夠好珍惜.........因為有緣能夠成為一對,真係唔容易...............\"愛係恒久忍耐\"嘛..............你地話係咪........



我無意中係Mico個日記度睇到好耐冇見既豬豬.........令我吃左驚......果句話\"歲月催人\"我重以為只係用係我地尼d老人家度........點知原來係咁後生既人都會發生.........唉!佢重係個info話"分手快樂"..........如果係既,咁佢就未曾付出過.........





2005年7月9日