2008-12-23 10:06:25~LiNGwInG~

聖誕大豐收

今年唔知點解收到好多小禮物~~~wow~~~

不過我都有來有往咁反送番o既。

遲d 影番d 相先再post 啦, 不過有d 都俾我用到甩甩地毛.............haha

 

 

 

今年年尾最派得多o既, 都係袋啦...........

lee 間野冇花紅lee 回事.............咁點都要攞番d 野平衡下.........

之前有同我講話想要咩style o既朋友應該都收到哂~~

 

 

最攪笑係尋日marketing 將d 開倉都冇人買o既野散俾我地,

跟住個個搶得最博命o既竟然唔係袋 (開倉都賣唔去, 你話幾靚呢d 野), 係傘.........

 

張相係o係我個位前面影過去...........

大家見到啦..........淨係lee 度都起碼三十幾四十把..........

成間公司d 板都差唔多掛到咁..........

黐線..............

 

 

p.s. 雖然話d袋係開倉都冇人買, 但基於唔駛錢o既關係, 我都係攞o左d 黎做年尾人情.........

      唔..............希望有受過我恩惠o既結婚人仕新年會俾大封d啦..................感恩~~!!