2008-07-12 18:21:49~LiNGwInG~

轉工

o係源林(匯鋒)做o左四年,
話轉就轉, 個feel..........真係冇乜feel~~~
唔係話我冷血囉,
只係覺得我地隨時都會殺上去,
唔覺得係真係同佢地斷六親~~~


況且,
點都要同d 大有錢佬留番d contact o既~~~~
hahahahhaha~~~


好好彩今次搵工,
in 一份就請, 唔駛煩~~
又好pay 過家陣好多 (野同等地做多好多~~~)


我覺得自己勁低b 囉,
點解應承佢一個禮拜, 唔遲d 有幾日假hea 下先番......
(舊)同事條友,
本來大家一齊走一齊番......
佢打去話遲一個禮拜先番囉.........
話人地遲通知佢.......
點解我唔咁做.......低b 婆呀~~~!!!!!!!


聽日番工啦~~
睇下捱唔捱得住啦下~~~
好彩阿(舊)同事都係九龍灣,
我諗大家都係o 到差唔多時間放工架啦~~
實可以一齊食飯~~hahaha