2007-08-08 02:59:47- [ナ]豬莉わ

⊿Quiet life

Now I am very happy!!

Because some people love me, father, mother, husband, friends, a lot.

人生好像歌阿,真的.
歌有高音低音.
人生起伏不平,
不像嗎?


it’s gonna be another day with the sunshine
是你讓我變成一顆星
所以請永遠守護我
我會對你說出我愛你

when we can get together feel paradise

就像灰姑娘一样與白马王子過著幸福美滿的日子
是你的心讓我相信愛
這是所有人都羡慕的幸福
所以請不要叫醒我

don’t break it

讓愛成真