2005-06-28 16:24:32Libo

從別人身上看到的自己

其實我身對自己ge性格唔係好好,唔可以起自己身上得到肯定。
但係經過呢次ge宿營,我搵到自己ge優點同缺點,
仲搵到我起人地ge心目中,我係一個點樣,咩性格,
有咩優點未發揮出黎,有咩係需要改ge野。
當初我以為呢次ge宿營唔會有咩好玩,唔會得到d咩!
但其實唔係架,係學到好多關於自己ge野。
其它人會覺得我當初係一個好靜、唔多講野、
有d似千金小姐ge感覺、好似好難相處、
會好冷漠、好被動、好難觸摸等等
但係識?之後會覺得我份人幾真、做野謹慎、
幾玩得、有自己ge一套風格、專注力?、好易相處等等啦!
原來我唔係無野比人認同,我係有好多野都可以比人認同,
只要我適當咁將自己ge專長發揮出黎,
我相信我一定可以做得更好更成功。
所以自從今次之後我得到自己ge肯定,
我唔係唔得,只係欠缺一樣叫信心ge野。
我而家諗番起,我當初加入義工係無錯架,
因為起呢年裏面我不知不覺學到好多好多我唔知ge野!
起別人身上我學到我好多好多需要學ge野!