2005-05-30 18:48:55Libo

我對佢擦出了火花

死啦死啦
我今次又死得啦!
我對佢竟然起了感情呀
原以為我唔會再次鍾意一個人架,
但係慢慢,起不知不覺間,
原來我已經鍾意左佢,就連自己都唔知道。
見到佢,感覺好好呀,好開心好舒服。
同佢一齊好有安全感,好靠得住,
好想就咁依賴佢,好想同佢一齊。
以前從未試過同某人一齊會有安全感,佢係第一個。
最近佢令到我有小鹿亂撞的感覺。
佢唔會知道,因為我唔應該鍾意佢,
鍾意佢只係令到自己辛苦。
佢係有女朋友,雖然我唔知佢地分手未,
而且佢好似係讀高二,17歲左右。
我同佢相差三年,這樣可以嗎?
我同佢會有差距嗎?我好怕,
真的很怕又一次令到自己受到傷害。
因為我曾經多次令到自己受傷,
令到自己不敢去鍾意人,喜歡人,去愛人...
怕自己會再次承受不住,怕自己就這樣倒下去。
不知道這次好像會有希望,但又好像會失望。
我不敢去面對,很想去逃避這次的感覺。
這一次又要辛苦去面對這段感覺了,
面對自己,面對佢,面對一段無結果ge感情。