2005-05-13 19:35:16Libo

超唔捨得佳佳呀!!

趙永佳阿sir可能做埋今日(五)或者聽日(六)就走啦(喊)
真係超唔捨得佢,我覺得佢真係好好,上堂又好玩,好鍾意上佢ge堂。
佢今日上我地班ge最後一堂物理堂,佢入黎上堂戈陣我已經覺得佢好似有d唔掂。佢講答案比我地聽戈陣我聽到佢把聲好似變得好想喊咁,當佢講完晒野,
叫我地溫習戈陣,我見到佢靜靜地咁坐喺到,我望住佢戈陣就想喊啦。
不過我死忍,唔比自己ge眼淚流出黎。
落堂啦,佳sir佢諗住走戈陣有d人攔住佢唔比佢出去。
跟住劉翠琪就拉埋我出去比份野比佳sir。
佳sir接過咗之後就走出咗門口了,
我返到埋位我雙眼已經眼有淚光,直至我聽到有人話呀邊個邊個喊呀...
我就已經忍唔住啦,d眼淚就好似黃河缺徥咁湧出黎。
跟本就收唔到聲,我一喊,我身邊d人就好似跟住喊咁。
就連d男生都因為佢走而忍唔住喊咗出黎,
所以由此可見佳sir不知不覺間喺我地ge心目中已經都漸取咗唔少ge地位。
雖然我識佳sir佢唔係好耐,但係聽到佢話要離開學校真係好唔捨得。
佢走ge事,可以令到咁多人為佢而喊,睇得出佢ge威力係有幾大啦!
以後再見唔到阿sir啦!!
諗番起之前上佢ge堂係幾咁好玩,幾咁好笑,而且份人又唔差喎!
而家諗起佢教我地ge時間好似過得好快咁,
眨下眼就到咗學期尾,真係好想佢教埋呢一個月先走。
佢走咗一定會有好多人唔習慣。
但係?另一個角度黎睇未防唔係一件壞事,
因為出到去起碼前途會比留喺海星好好多。
而家我地只可以做ge野就係充心咁祝福佢,
希望可以一路順境,快d結婚啦...